Teletržnik
STOPNJA ZAHTEVNOSTI: V. stopnja
NPK LAHKO PRIDOBI OSEBA:
- ki je stara najmanj 18 let,
- ima srednjo strokovno ali splošno izobrazbo.
KLJUČNA DELA TELETRŽNIKA/TELETRŽNICE:
- izvaja predprodajne, prodajne in poprodajne aktivnosti preko elektronskih komunikacijskih kanalov,
- opravlja prodajni dialog po telefonu ali elektronski pošti,
- pripravlja predstavitve izdelkov in storitev,
- opravlja dialog s stranko (nudi pomoč, svetuje, rešuje pritožbe, skrbi za dobre odnose, idr.),
- izvaja študije primera,
- vodi evidenco in arhivira delovno dokumentacijo,
- izvaja anketiranje strank preko elektronskih komunikacijskih kanalov,
- zagotavlja kakovost in uspešnost dela v delovnem okolju v skladu s predpisi, z dobrimi poslovnimi običaji in standardi.
USPOSABLJANJE
Usposabljanje je vsebinsko razdeljeno na štiri module po 5 pedagoških ur. Udeleženci pridobijo raznolika prodajna znanja in veščine, izboljšajo poslovno komuniciranje, poslovna pogajanja in poslovne predstavitve.
1. Uspešno trženje storitev po telefonu in elektronskih medijih
Udeleženci:
- izboljšajo prodajne pristope v vseh fazah prodajnega procesa,
- povečajo lastno motivacijo in samozavest,
- se naučijo različnih tehnik zaključevanja posla preko telefona in elektronskih medijev.
2. Osnove poslovne komunikacije
Udeleženci:
- spoznajo cilje in strategije poslovne komunikacije,
- spoznajo značilnosti komuniciranja po telefonu in elektronskih medijih,
- spoznajo načine anketiranja uporabnikov.
3. Priprava in izvedba uspešne poslovne predstavitve
Udeleženci:
- udeleženci spoznajo strukture dobrih prezentacij,
- se seznanijo z načini, s katerimi poslušalce prepričamo.
4. Reševanje pritožb
Udeleženci:
- udeleženci izboljšajo kvaliteto in učinkovitost reševanja pritožb,
- spoznajo načine, s katerimi nezadovoljnega uporabnika spremenijo v zvestega kupca.
METODE DELA NA USPOSABLJANJU
- predavanja in praktične vaje
Usposabljanje poteka v prostorih Šolskega centra za pošto, ekonomijo in telekomunikacije, Celjska ulica 16, Ljubljana. Predavanja potekajo med tednom v popoldanskem času ali po dogovoru.